“Nevoia pentru simplitate este din ce în ce mai mare, în timp ce loialitatea față de o anumită bancă scade”, TBI Credit la evenimentul Banking 4.0.

30.11.2018    Share +

“Nevoia pentru simplitate este din ce în ce mai mare, în timp ce loialitatea față de o anumită bancă scade”, TBI Credit la evenimentul Banking 4.0.

Oare cum este să ai curajul să dezvălui concurenței că începutul a fost mult mai plin de provocări decât te-ai fi așteptat și că mulți dintre clienți au abandonat identificarea video când tocmai le-ai spus că ai fost primul pe piață care a lansat o soluție de creditare cu identificare video?
Aceasta este dovadă de siguranță și încredere în ceea ce faci, dar și un moment în care poți privi înapoi cu mândrie că ai reușit să educi clienții prin efort susținut.

Laura Vizir, Head of Retail Online Lending Product Development, a prezentat cu eleganță toate provocările și reușitele platformei e-commerce care sărbătorește în Decembrie un an de existență.

Totul a fost posibil cu ajutorul companiilor fintech cu care TBI Bank colaborează. ”Băncile pot ajuta fintech-urile. Nu este o competiție directă. Este coexistență”, a spus Kostas Tovil, SVP Ecommerce, în cadrul panelului cu tema ”Fintech – the new banking version 4.0”.
În acest ecosistem bancar, există mulți jucători cum ar fi instituții de reglementare, bănci, fintech-uri care trebuie să colaboreze pentru a transmite încredere, siguranță, confort și calitate clienților.
Discutând despre digitalizarea sistemului bancar și despre soluțiile oferite de fintech-uri, Kostas a declarat că ”este nevoie de digitalizare și la nivelul instituțiilor de stat. Toți cei care activează în domeniul bancar de onboarding resimt nevoia de digitalizare la acest nivel. Este important ca statul să se alinieze agendei digitale pentru ca noi toți să ne desfășurăm activitatea mult mai ușor, ajutând în același timp clienții, ”a declarat Kostas Tovil.

Aceasta a fost prima ediție a evenimentului Banking.4.0 – un eveniment maraton cu peste 200 de participanți și 11 ore de speechuri și conținut foarte bun. 

Contact

Serviciul Relatii Clienti
021 / 529 86 00

Program de lucru:
Luni - Vineri
| 09:00 - 18:00 

Sambata - Duminica
| Inchis 

Retea

Sediul Central

Bucuresti, Romania,
Strada Putul lui Zamfir, nr. 8-12, Sector 1