Viziunea noastra

TBI Bank provoaca viziunea consacrata a serviciilor bancare. Pana acum, am functionat ca o banca specializata offline si online pentru persoane fizice si IMM-uri in Bulgaria si Romania. In prezent, preocuparea noastra majora este de a deveni o banca digitala de noua generatie care va imbunatati vietile financiare ale clientilor nostri, dar si ale celor deserviti insuficient de bancile existente , precum si ale celor care prefera o relatie digitala cu banca. 

Ne extindem operatiunile, dorindu-ne sa pornim alaturi de clienti din toata Europa intr-o calatorie online, pregatita de cei mai buni specialisti in finante si tehnologie.

Evolutia noastra va avea loc prin imbinarea experientei bancare dobandite pana acum cu know-how-ul FinTech, integrand inovatiile de ultima ora pe care le dezvoltam impreuna cu Grupul 4Finance, compania mama. Scopul nostru este de a aduce simplitate in interactiunea clientilor cu serviciile bancare prin implementarea unor noi sisteme si linii de produse online construite inteligent, flexibil, gandind in perspectiva si avand ca prioritate nevoile clientilor nostri.

Dispozitivele mobile domina viata clientilor nostri. De aceea le vom oferi posibilitatea de a-si monitoriza si controla finantele cu ajutorul solutiilor mobile. Le vom face cunoscute oportunitatile financiare, castigandu-ne dreptul de a fi pe dispozitivele lor. Si nu ne vom opri aici. Cu ajutorul unei retele de parteneri puternica, TBI Bank va crea o platforma financiara si un marketplace care sa puna la dispozitie oferte, produse si servicii comerciale dorite si meritate de clientii nostri.

Vom crea impreuna o cultura a progresului digital continuu, intr-un mediu transparent si reglementat in beneficiul clientilor nostri. Credem cu tarie ca toti oamenii trebuie sa se bucure de o viata financiara sanatoasa.

Viziunea noastra

Sa devenim creditor digital de noua generatie, la nivel european, prin inovatii create inteligent pe specificul clientilor, livrate de o echipa foarte performanta.

Valorile noastre

INTEGRITATE
Aratata clientilor si angajatilor, autoritatilor si comunitatilor locale.

INOVARE CONTINUA
In modul de abordare a relatiilor cu clientii si produsele financiare pe care le oferim.

CRESTERE
Prin relatii pe termen lung cu clientii si expansiunea catre noi piete din Europa.

LUCRU IN ECHIPA
Folosindu-ne energia, capacitatile si resursele intr-un tot unitar.

ORIENTATI CATRE CLIENT
Avand clientul in centrul tuturor activitatilor noastre.

Contact

Serviciul Relatii Clienti
021 / 529 86 00

Program de lucru:
Luni - Vineri
| 09:00 - 18:00 

Sambata - Duminica
| Inchis 

Retea

Sediul Central

Bucuresti, Romania,
Strada Putul lui Zamfir, nr. 8-12, Sector 1